sobota, 5 grudnia 2015

#2 04/12/2015

 Hej Kochani, przychodzę do Was z długo wyczekiwanym postem! Makijaż ust :3 
Moja jesienna kolekcja! 


        MOCNY RÓŻ Z INGLOTA



POMADKA DO UST INGLOT NUMER 67. Ma bardzo intensywy różowy kolor, długo się trzyma i nawilża usta. 



KLASYCZNE CZERWONE POMADKI 



GUERLAIN KISSKISS 325. Pięknie napigmentowany odcień czerwieni. Długo utrzymujący się na ustach, kolor dokładnie jak na zdjęciu. Cudowny prezent! :)


LOREAL PARIS COLOR RICHE MATTE 330.  Równie piękna czerwień, bardzo zbliżony odcień do KISSKISS 325 od Guerlain jednak lekko ciemniejsza i co najcudowniejsze MATOWA! Dodatkowo trzyma się długo :)



BORDO OD BELL 



POMADKA DO UST W KREDCE NUMER 03. Mocny ciemny kolor za niedużą kwotę, idealnie! 



STELLAR BERRY OD MAYBELLINE!



MAYBELLINE COLORSENSATIONAL SHINE GLOSS STELLAR BERRY 360! Cudowny kolor błyszczyka , nie jest tak ciemny jak na zdjęciu, można powiedzieć, że wpada lekko w bordowy. Lekki, przyjemny i co najważniejsze trwały! 



KLASYCZNY RÓŻ W BŁYSZCZYKU 


LOREAL PARIS 101 ROSE MELODY! Mój ulubiony błyszczyk na codzień. Pachnie tak cudowonie, że zawsze mam ochotę go zjeść :3 Piękny! 




BEZBARWNIE Z POŁYSKIEM



LOREAL PARIS GLAM SHINE 400 JUCY ROSE GLOW. Totalny must have! Nawilża, nadaje połysku, optycznie powiększa usta i jest idealny na każdą okazję. Zawsze przy mnie :3 



JESIENNY BRĄZ 


INGLOT NUMER 48. Piękny złocisty odcień brązu. Bardzo mocno napigmentowana! 



RÓŻOWE CUDO OD INGLOTA


INGLOT SLEEKS CREAM NUMER 90. Śliczny różowy błyszczyk, który bardzo długo utrzymuje się na ustach. Kosmetyk do którego zawsze wracam! 



JAGODOWA KREDKA DO UST


LOVELY PERFECT LINE NUMER DWA. Cudowny, intensywny, jagodowy kolor, długo utrzymujący się na ustach. Bardzo często mnie o nią ostatnio pytacie :) 


NA CO DZIEŃ <3


ASTOR SOFT SENSATION NUMER 605 BROWN SUGAR! Idealna cielista szminka. Bardzo długo szukałam tak idealnej szminki, delikatnej ale zauważalnej <3 


JESIENNY BRĄZ 



LOREAL PARIS NUMER 501 NUDE INGENUE. Kolejny jesienny brąz jednak jaśniejszy od poprzedniego (INGLOT NUMER 48), delikatna, lekka, idealna! Niestety na zdjęciu wydaje się być bardzo ciemna :(




NO I KONIEC! 
Jeżeli spodobał Wam się ten post to piszcie komentarze pod zdjęciem promującym go na Instagramie lub tu pod postem!
Mile widziane również uwagi i opinie :) Jeżeli macie produkty do ust godne polecenia, to dajcie znać! 



BUZIAKI xoxo 

7 komentarzy:

  1. Wszystkie prześliczne! Masz bardzo dobry gust :)
    Jeśli chodzi o mnie to ja utrzymuję się przy produktach Inglota :3
    Czekam na kolejny post, mam nadzieję - z jakąś sesją zdjęciową :>

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się post bardzo spodobał, przydały by się jeszcze swatche ale jest okey, kilka typów sobie zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne 😱😍 z pewnością skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądają na ustach, ale sa piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, dobre zdjęcia
    Zapraszam do mnie! :*
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten mocny róż z Inglota :)

    http://namalovane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie moje ulubieńce, szczególnie INGLOT :)
    zapraszam do siebie na nowy post: www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń